Wat ooit begon als viswerkingsbedrijf, is uitgegroeid tot dé toeleverancier voor de horeca. Vandaag de dag vind je Visco Horeca in de keukens van restaurants, hotels, sushi-bars en foodconcepten door het hele land. En daar zijn we trots op! We zijn de afgelopen jaren flink gegroeid, maar onze focus is nooit veranderd: het aanbieden van een breed assortiment dat horecaondernemingen de beste prijs-kwaliteitsverhouding biedt. We leveren wat je nodig hebt, zodat jij kunt richten op waar je goed in bent.

2013: De lancering van het eigen merk UMAI
In 2013 zetten we een grote stap: we lanceerden ons eigen merk Umai. Umai (うまい)wordt in het Japans voornamelijk gebruikt om ‘lekker’ te omschrijven, maar ook voor genieten. Bij Visco is het veel meer dan dat. Het staat voor betrouwbaarheid en weten wat je krijgt, elke keer opnieuw. Of het nu gaat om smaak, kwaliteit of altijd bieden wat jij nodig hebt.
"Umai is onze belofte: ingrediënten waarop je kunt vertrouwen. Geen verrassingen, wel constante kwaliteit."
Met Umai willen we jou als klant nóg beter helpen. Omdat we alles in eigen hebben: van de kwaliteit en herkomst tot aan de verpakkingen, kunnen wij met zorg onze belofte nakomen. Onze inkopers zoeken wereldwijd naar de beste producten en zijn we pas tevreden als alles klopt: de smaak, de prijs én het verhaal erachter.

Umai is meer dan een merk
Umai is niet alleen de naam op onze producten. Het is onze manier van werken, denken en proeven. Dat zie je terug in onze eigen horecaondernemingen: Umai Delivery en Umai Resto Bar. Die geven ons de kans om zelf te ervaren hoe het is om met onze producten te werken, net zoals onze klanten.
We staan in dezelfde keuken, maken dezelfde keuzes en lopen tegen dezelfde uitdagingen aan. Daardoor weten we precies waar jij als horecaondernemer behoefte aan hebt. Die inzichten helpen ons om jou beter te ondersteunen en écht te ontzorgen, zodat de jij je kunt focussen op waar jij het beste in bent: het ontzorgen van jouw gasten.
De basis? Goede producten. Altijd.
Bij Visco begint alles bij kwaliteit. Niet alleen bij het inkopen, maar ook bij het testen, proeven en verbeteren. Daarom gebruiken we onze eigen horecaondernemingen als proefkeuken. Ons kundige personeel, werkt dagelijks met onze producten, precies zoals onze klanten dat ook doen.
We willen zeker weten dat wat wij leveren, ook echt werkt in de praktijk. Dat het lekker is, efficiënt in gebruik, en betaalbaar blijft. Wat begon met Black Tiger garnalen dichter bij de bron inkopen, groeide uit tot bijna 100 producten onder onze eigen naam. Stuk voor stuk geselecteerd met hetzelfde doel: jou helpen om jouw gasten de beste prijs- kwaliteitsverhouding te bieden.